Tisdag

Hej.
Vaknade för ett tag sen.
For hem från skolan idag med tjugo i tio bussen. Mådde verkligen inte bra.
La mig direkt när jag kom hem och vaknade upp för ett tag sen. Har nog tagit igen all sömn jag missade inatt nu tror jag. Sov knappt nånting inatt. Hoppas bara jag kan somna ikväll nurå. Blir väl att ligga vaken hela den här natten också...Aja

Ska nog ta mig nått att äta nu. Har inte ätit nått idag fast känner mig inge hungrig.
Ska nog göra läxan sen. Gjorde nyss klart svenskaläxan så nu har jag bara BF och matte kvar typ. Juste engelskan också men den tänker jag inte göra, hehe.

Aja hörs sen nån gång.
Kommer nog ligga i sängen hela dan så ´finns på mobilen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0