söndag

Hej!
Statistiken har redan börjat öka. Känns kul.

Håller på att försöka vänja mig vid tanken på att skolan börjar imorgon. Går inte sådär jättebra.
Det värsta är nog att jag har ställt om dygnet så mycket. Har verkligen försökt att somna tidigt men det har ändå blivit vid tre fyra. Och sen så har jag vaknat vid elva tolv. Aja tur iaf att man börjar tolv imorrn :D!
Har kollat på vårat nya schema.
Ser väl helt okej ut förutom fredagarna.
Försökte lägga in en bild på det men det gick inte.
har iaf långa tråkiga lektioner hela dagen och slutar tio i fyra. INTE kul. Har dessutom bara en halvimmes lunch. Det SUGER.
Aja nu måste jag göra klart mina läxor...wihoo..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0