onsdag

hej!
Blir inte mycke bloggande nu för tiden men har som inget att skriva om.
Eller jo det händer en massa saker men inget jag orkar skriva om.
Skolan var väl helt okej idag fast vääääldigt dryg.
Aja imorrn blir iaf en bra dag.
Börjar kvart över elva(och nu måste jag komma ihåg att bussen går 09.48!!) och ska egentligen sluta tre men vi skulle få sluta tidigare.
Har BF hela dagen, lär ju bli rätt drygt men det får funka.

Köpte en ny jacka idag också, känndes bra. Fryser ju 24/7 nu för tiden.

Ska nog lägga mig snart så jag är riktigt pigg imorgon.
Längtar förresten SUPER MYCKET till i helgen.
Då ska jag, Felicia, hennes syrror och hennes kille eller hur det blir fara till Ö-vik och bada!!
Kommer bli hur kul som helst!
Harinte varit där sen klassresan i trean.
Aja orkar inte skriva mer nu, ska dricka nyponsoppa och sen lgga mig och se fist of zen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0