bedtime

Hej igen.
Vart att jag for på konsum efter maten med Felicia.
Var inte så värt men aja.
Sen for jag hem och såg idol och jag måste ju bara säga att Rabih var helt klart bäst!
Han sjöng ju dessutom världens bästa låt.
Sen så äre ju ganska coolt att han är från lycksele och har gått på Anders skola ;)
Aja jag tycker då att en norrlänning ska vinna, haha näemen jag hoppas han och Erik går vidare idag.
Dom andra var ju riktigt dåliga enligt mig iaf..
Efter idol så såg jag oskyldigt dömd för första gången. Har alltid tänkt se det men det har aldrig blivit men sen så såg jag att det skulle vara säsongstart för det ikväll så då tänkte jag passa på och se om det var bra och det var det!
Så det blir nog att se de nästa vecka också ;)

Ska nog ta och lägga mig snart så jag inte är lika trött imorrn.
Fast har ju sovmorgon till kvart över elva imorrn men ändå.
Ska iaf försöka hålla mig vaken tills idolgrejset är.
Aja hörs imorrn.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0