tigerbalsam

Tjo.
Vill bara ge er ett tips. He ALDRIG tigerbalsam i ögonen...
Jag gjorde det och vart helt seriöst blind...Och jag var ju som smart och gjordedet just då oskyldigt dömd började, så missade typ första kvarten av det.
Har iag just sett klart de.
Var väl rätt bra, inte lika bra som förra veckan.
Fundera på att lägga mig snart, ska läsa lite i min bok och se lite rosa tror jag, haha.
Hat sovmorgon imorrn, hääärligt.
Hoppas jag inte försover mig bara...

Och till Lars-åke, jo snälla gör lite filmer så jag och mamma har nått roligt att titta på, haha hon gillar dom jättemycke, hah!!

Och sen så snälla, kommentera inte anonymt (A)

Näe nu sk jag nog lägga mig.
Puss

Känner att jag måste börja lägga in fler bilder, aja det blir kanske imorrn


Kommentarer
Postat av: issa

Du är fiiiinast!! <3

saknar dig hur mycket som helst!! ;)

men vilken klant du är bettan ;)

PUSS

2009-10-13 @ 13:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0