Värt

Så nu har jag sett OTH. Eller de sluta för en halvtimme sen. Intressant att veta, näe inte direkt.
Men det blir typ alltid sånna här inlägg på söndagar.
Det är alltid då jag har tid att blogga och då lovar jag på att bli bättre på att blogga och  skriver sen några inlägg under kvällen om att jag har sett på tv och att jag ska sova tidigt för att det är skola imorrn osv.
Fast en skillnad nu är att jag ska inte till skola imorrn.
Fast har ju praktik så måste ändå upp tidigt. Typ 6 nånting, känns inte jättepepp men det får funka.
Slutar tre tror jag.
Sen efter jag har jobbat har jag jättestor lust att hitta på nått kul.
Men jag vet inte vad och med vem men nån får gärna höra av sig ;)
Nu ska jag vara social med nån, om det nu finns nån som vill vara social.
Måste skärpa mig och lägga in fler bilder, fast tar typ aldrig bilder längre men får väl börja med det.
HAha

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: HAHA ATT DEN ÄR! :D



Du får vara social med mig en stund om du vill (A) imorgon då (A)

2009-11-08 @ 20:05:51
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: HAHA ATT DEN ÄR! :D



Du får vara social med mig en stund om du vill (A) imorgon då (A)

2009-11-08 @ 20:06:19
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0