måndag

Hej.
Har inte uppdaterat nått förens nu och det beror på att jag vaknade nyss.
Sluta vid tre och så fort jag kom hem la jag mig i soffan och somna. Sen har jag sovit fram och till hela tiden. Vakna upp vid halv nio och vart jättesur för att jag hade missat halva Ullared, haha. Skulle då se resten av det men jag kommer inte ihåg nått av de så jag sov nog. Tror jag ska gå och lägga mig nu och hoppas att jag kan sova ända tills imorrn men det tvivlar jag på. Måste egentligen duscha också, lär ju inte orka de imorrn...fast jag orkar inte de nu heller...Aja får se hur jag gör.
Ska nog ta och göra mig ordning för sängen nu.
Börjar kvart i åtta imorrn så det blir 07.20 bussen. Minns inte när jag slutar men mellan två och fyra nån gång.
Hah och jag skrev ju igår att jag var jättesugen att hitta på nått när jag hde slutat jobba men det blev ju som inget...så nån som vill göra nått imorrn istället? Typ leka mörkerkurragömma eller nått sånt där kul man gjorde när man var liten. Bara att höra av sig ;) haha
Näe nu somnar jag snart.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0