lördagen

Så då ska jag väl sammanfatta helgen då.

I lördags så for jag och Felicia in till stan.
Vi gick omkring och kollade och så ett tag.
Vart att jag köpte en jacka, ÄNTLIGEN!!
Billig var den också;)
För den var på rean.
Sen vid ett tror jag så kom Oliver och Albin.
Vi gick mest bara omkring först, Oliver skulle hitta en jacka...men det tog ganska så lång tid..
Så vi vart hungriga så vi for på MAX och köpte milkshake och mat.
Sen busade vi lite med fåglarna och kastade mat på marken så dom kom och åt och Felicia vart jätterädd.HAHA
Sedan gick vi tillbaka til stan och gick omkring där ett tag och tillslut hittade oliver en jacka.
Så vi tjugo i fem for vi hem.
Var hemma ett tag och åt och lite så.
Sen vid sju for jag och Felicia till Bergsbyn.
Då for vi först till kiosken och sen hem till Albin.
Sen var vi där, jag Felicia, Albin och Oliver och såg på film. Eva & Adam.
Jagtrodde faktiskt inte att dom skulle tycka om den, men de gjorde dom.
Vi såg först filmen och sen såg vi dom fyra första avsnitten. Dom är såååbra!!!
Sen vid halv tolv gick vi till bussen och stog och väntade på den ett tag och alla var väääldigt kissnödiga, speciellt Felicia som dansade väldigt fint.......
Det var väl min lördag.
Den var väldigt rolig och jag hopapds vi gör om de!
Tyvärr tog jag inga bilder men de får ni stå ut med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0