fredag

hejhej.
Är på världens sämsta humör.....
Alla andra i klassen ligger säkert och sover just nu men inte jag....näe för jag ska till tandläkarn..................
JÄTTEkul....
Hade väntat i typ två månade på min tid för dom hade så få.
Och den tiden var senare idag och skulle bli helt perfekt för då hade jag fått min sovmorgon.
Men då såklart ska dom ju ringa igår och säga att jag måste byta tid....inte nog med de
Jag måste åka buss dit också och när går bussen...jo tio i åtta och jag ska vara där tjugo i nio......................
Så det blir att sitta och vänta i 40min....JÄTTEkul
Hela dagen är förstörd.......
Fast jag har fixat pengar nu och jag hoppas alla andra också har de så vi kan hämta ut klasströjorna.
Nu ska jag sluta dryga
hejdå ha en bättre dag än mig

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha okej nu vet jag inte vad du menade med första frågan, men väskan är köpt på Accent för 300:- och sandalerna på någon skoaffär vid länsförsäkringar. Ja du vet vid Åhlens där man kan gå in från sidan. Inte vid intersport utan andra ingången :)

2009-05-16 @ 17:51:05
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0