ångest

ÅHH jag har världens ångest över mina kläder i tvättmaskinen.
Jag tvättar mina klasskläder och jag är jätterädd att dom ska bli förstörda.
Byxorna kommer väl bara bli noppriga, eller bara och bara...Men tröjan....jag hoppas verkligen att trycket sitter kvar och att tröjan är lika som innan.
För min syrras klasströja vart konstig då hon hade tvättat den och den blev inte alls lika fin längre...
Jag HOPPAS verkligen att min tröja inte blir konstig, eller konstigare än den var innan.
Hoppas mina intersport kläder klarar sig också.
åhh jag hatar att tvätta nya kläder, dom känns alltid förstörda efteråt...


NI MÅSTE KLARA DET!!! ^

Fy vad löjlig jag känner mig....

Nu ska jag micra bananaskids och hoppas bå att ångesten släpper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0