utvecklingssamtal

Okej, utvecklingssamtalet gick väl helt okej.
Har som inget att berätta om de.

Är jättetrött just nu och känner bara för att duscha och sen krypa ner i sängen och sova. men Madde kommer strax och vi skulle nog sticka ner till konsum.
Ska försökalägga mig tidigt ikväll ändå.

Orkar inte blogga om lovet men kan säga tt det var superbra!!
Träffade VÄÄÄÄLDIIGTTT bra människor!!!

bjuder på några bilder iaf
  kallt var det
  i liften
 backen
 
 man ser lite av backarna och nå random folk
  den bjuder jag på

Kanske inte så roliga bilder men det var dom enda jag hade i stort sätt.
Jag hade iag ett JÄTTEbra ssportlov!!
Och det var vissa människor som gjorde det bra, går inte in på detaljer :$ :$

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0