tisdag

hellå
Har inte så mycke att berätta.
HAr just ätit hamburgare som jag själv gjort,MYCKET gott.
Ska nog ta och städa mitt rum nu och sedan vet jag inte vad jag ska hitta på.
Blir säkert att se TV eller nått.
Fast det komemr nog ta ett tag att städa mitt rum. Kommer säkert inte ens hinna klart det idag.

Ska försöka skriva mer sen och visa finfina bilder på malin :D :D
då kommer hon bli glad på mig ;] ;]

fixade en låt idag åt min syrra.
Lyssnade sen på den och då komme jag på vart jag hört den. Den är RIKTIGT bra ju!!
Här har ni den

http://www.youtube.com/watch?v=F15W-eXAmXk

tyvärr fanns den bara som sån här länk, men fråga mig om den annars så kan jag skicka den.

puss

Kommentarer
Postat av: M

2009-03-10 @ 18:28:52
Postat av: LillMaaAliin

DU ÄR SÄR :(

2009-03-10 @ 18:29:35
Postat av: Anonym

hmm... städa igen? :P är de inte de du har gjort hela helgen? ;)

2009-03-10 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0