tisdag

HAr egentligen inte tid att sitta här men ska föröska skriva ett kort inlägg om idag.

VAr väl en helt okej dag idag.
Hände inte så mke.
Hade styrka på idrotten men jag och Malin var duktiga så vi åkte skidor.
Men det gick inge bra alls för det fastnade massa snö under skidorna HELA tiden.


Här har vi iallafall MAlin som älskar skidor!

Vet inte vad jag ska berätta om idag.
Det har som inte hänt nåt tvad jag kan komma på.
Efter skolan har jag bara "pluggat"
Det vart inte så mke plugg, men ska plugga lite nu snart tror jag.
Gick till konsum med Felicia & Madde en tvärt.
Mycke trevligt, lite överdrivet busigt kanske....
Näe nu ska jag prata med Alice och kanske duscha sen och plugga lite.
Ska nog lägga mig tidigt idag.

Ska till stan imorrn med FElicia så det blir nog inget bloggande imorgon, isåfall på kvällen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0