tandläkaren

Okej det vart inte att jag visade dom finfina bilderna på Malin men dom kommer imorrn (A)

Har städat i stort sett hela kvällen och  är ändå inte klar. Har massor kvar.
Men har äntligen rensat min garderob så nu går den att stänga =D
Hittade massa kläder som jag hade glömt att jag hade och andra som jag aldrig har använt.........
Vart iaf att jag tog bort en hel kasse med kläder.

Vill så gärna städa klart men jag orkar inte nu för jag vill så gärna sova. Fast ändå inte för då när jag vaknar är det onsdag och det innebär tandläkarn...........ursch jag kommer ha jätttemycke hål tror jag..........inte bra.
Har varit duktigt och borstat tänderna fast jag har ätit jättemycke godis.......
aja vi får väl se vad dom säger imorgon..

Förövrigt vill jag bara säga att kom aldrig hem till mig för våran kanin kommer hoppa på dig och döda dig, eller iaf bita dig i hakan.
Det har han iaf gjort på mig igår....
Jag skulle bara ta upp han och flytta på han men då vart han sur och bet fast i min haka och hängde där. Då slet jag tag i han och slängde ner han på golvet. IDIOT

okej det kanske inte ser så farligt ut men det gjorde jätteont och blödde jättemke.

NU vart jag trött. GODNATT

Ni får en bild på sötmalin iaf :D


PASSA DIG FÖR HENNE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0