söndag

HEj
IDag är jag på bra humör. Vet inte riktigt varför men allt känns bra idag. OCh det är bra och jag hoppas det håller i sig hela nästa vecka så veckan går fort.

IDag när vi for och handlade så for vi på Willys och då så hade dom 4.80 på lösvikstgodis så då köpte jag godis där och var jättenöjd.
Sen direkt efteråt så for vi till ICA MAXI och vad ser jag då.jo dom har 3.90...........
Okej det är inte säärskilt stor skillnad men ICA MAXI har mke godare godis och det kändes fel om jag skulle ha köpt mer godis.
MEn då sa pappa att jag kunde köpa mer godis och så betalade han =D
Jag köpte ett balsam idag också. Okej ganska ovärt att skriva men det luktade helt underbart!!
Det är Wella typ. Det är egentligen inget speciellt med det, men de luktade jättegott!!
Sen så kollade vi även lite på tapeter.
JAg ska göra om i mitt rum tror jag, eller jag ska antingen tapetsera eller måla en fondvägg.Men hur i hela friden ska jag kunna bestämma vilken färg jag ska ha?
Det finns ju typ tusen snygga tapeter att välja på. Jag tror att jag ska låta min syrra välja åt mig.

Nu känner jag för att duscha för jag vill använda balsamet och lukta gott.
Men samtidigt orkar jag inte duscha nu. Fast jag tror jag ska göra de.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0