rubrik

Kom inte på någon bra rubrik nu heller så det får bli lika tråkigt.

Idag har jag varit med Felicia. Vi har sett på Eva & Adam. Snart har vi sett klart alla avsnitten och då har vi bara filmen kvar =D
Sedan såg vi på one three hill också.
Det var väl bra, men håller ni inte med om att det börjar bli lite ja vad ska man säga, långtråkigt.
Det händer ju massa saker, men det känns som att det är fejkat. Det är inte alls lika bra längre nu när det har kommit massa andra människor.
Aja, efter de for vi till OK och köpte klubbor.
Och sen gick vi hem hit och såg på Wipeout. Det måste ju vara  nått av det roligaste jag sett. HAHA jag älskar att se när andra failar.
Efter de så for Felicia hem och nu ser jag på Van Veeteren. DEt är väl ganska bra, men inte lika bra som Beck eller Wallander.
Men det funkar.
Nu börjar det snart.



Sånna klubbor vare vi köpte. 2kr st på OK, lätt värt
Fast när jag var liten kostade dom bara en krona.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0