måndag

Okej, dålig uppdatering jag vet.
Men jag har varit borta och sen varit med alice och sen så har jag ine orkat sitta vid datorn.
Det är inge kul längre. Eller jo blogga är ganska kul, men inget annat.
Så jag ska försöka sitta mindre vid datorn och göra roliga saker istället.

Har inte berättat nått om mitt lov än, vet inte om jag kommer orka göra det heller. men det kanske kommer lite bilder.

Idag då...vaknade av att madde stog i min dörr och frågade om jag skulle till skolan. Jag bah ja men vi har ju sovmorgon.
Hon bah jag vet men vi börjar om en kvart.
SÅ då vart det att skynda sig upp och rusa till skolan. HAnn i tid men såg ut som hej kom och hjälp mig som pappa brukar säga. Var jättetrött och hungrig men dagen gick ganska så fort.

Ska snart fara på utvecklingssamtal.................jag ska gå med pappa och det är inte lika bra som att gå med mamma för hon bryr sig inte så mycket. men pappa kommer bi lite sur tror jag............
aja........

förövrigt måste ni bara kolla på den här videon...


HAHA SÅ FULT!!!!

aja ska försöka blogga lite om lovet sen.

puss












Kommentarer
Postat av: julle

skämtaru är det grodan som skriker???? :O (a)

2009-03-13 @ 15:42:54
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0