lördag

okej vart inte så mke bloggande idag men skit samma.
ni läser ju endå inte min blogg.

Sitter här med FELicia. Vi har skjutit upp våran mens så nu komemr den ut ur munnen och näsan. Därför sitter vi med tamponger i näsan, Väldigt moget och väldigt behagligt.
Vi fick idén om att skjuta upp mensen när vi såg på melodifestivaln då sarah dawn finer visade sina äggstocksstringsumobröttartrosor.
Okej ni fattar säkert inte men det gör vi för vi är mkemke smartare än er.
Och vi är hels seriösa.

Dagen idag har varit JÄTTEbra.
Varöfr säger jag inte.

vi har en tomte på vårat tangentbord.

HAHAHAH
HIHIH
HEHEHAHEH
det kliar i min näsa.
HAHAH
asså sluta
HAHA
IHHHHHHHHHHH
HAHAHA

Så låter det när FElica skrattar lite.

HAHAH
HEHEHIHI

Nu ska vi gå uT HA LEKA i snön med våra rosa galonbyxor.

HAHA HOHI
HEHEHIHI
HAHAH

Nu vill jag skriva
läs min blogg

www.fjollflicia.blogg.se

tingelingtingeling
come on baby shake your thing.

kontakta 289 så blir ni glada.
HAHAHA

gnisselgnissel i stolen

men seriöst

dööö

HEHEHEHE

HAHAHAH
chokladskratt
HEHEHE
häst
HAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: felicia

HAHA, vi har ju SÅÅ seriösa igår (A)....

2009-03-15 @ 11:23:06
URL: http://fjollflicia.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAHAHAHHA xDxD

2009-03-15 @ 15:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0