lördag

Godmorgon. Eller det var ett tag sen jag vaknade men aja,

Igår la jag mig i soffan och såg på Eva & Adam.
Det är bara för bra alltså.
Såg bara två avsnitt för sen somnade jag.
Sen vaknade jag flera gånger under natten men jag orkade inte gå och lägga mig i min säng.
Så jag sov i soffan.
Sen kom mamma och skulle se TV vid åtta så jag har varit vaken sedan dess.
Har sett på MTV hela morgonen i stort sett, eller inte sett utan mer lyssnat och så har jag spelat ett super mario spel som jag har på mobilen som jag trodde var omöjligt att klara för jag kom aldrig vidare. Men sen efter några timmars spelande fattade jag att jag redan hade klarat ut spelet.

Nu ska jag iaf städa, jag ska börja med mitt rum sen får vi väl se hur lång tid det tar.....
ÄR ensamen hemma också, ganska skönt, fast lite tråkigt
För jag är JÄTTE sugen på att fara och köpa godis, men jag har ingen att fara med, så om nån vill följa så hör av dig.
FOOORT!!

näe nu ska jag städa
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0