let it snow

NOT..
ÅHH kan det inte sluta snöa ån gång?!?!?!?!
'JAG HATAR SNÖÖ!!!!!
Nu blir jag på dåligt humör........

Idag harjag faktiskt varit duktig. Jag har bäddat min säng, och det är ovanligt kan jag lova.
Sen har jag också städat i Tvrummet för där var det sötkigt, sen plockade jag undan i köket oh sen gjorde jag fika . Så jag tycker jag förtjänar att chilla lite i soffan nu.
Känner för att se på Eva & Adam.
Det är bara för bra alltså!

Nyss när jag satt och skrev så var våran idiotkanin bakom databordet.
Sen helt plötsligt vart skärmen svart och allt försvann.
Då hade han kommit emot uttaget så datorn och allt stängdesav....
Så jag satte på den igen och som tur var  så hade inget försvunnit.

åhh alltså jag hatar verkligen att titta ut genom fönstret, ändå gör jag det hela tiden och då blir jag bara mer och mer sur.......jag som trodde det skulle bli vår nu...då man slipper ha stora feta varma kläder på sig jämt...åhhh....

näe nu pallar jag inte dator mer,det suger.


Tänk om han var lika snäll som söt...
Det är ju iaf jag...
näe nu blir jag ännu mer ledsen, jag vill ha sommar och vara brun..........
åhhh......

hejdå



Kommentarer
Postat av: Madde

Vem tog kortet då, jo jag :}

jag saknar det där..<3

2009-03-29 @ 14:44:19
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0