gårdagen

Hann inte skriva nått mer igår, kom hem så sent.
Var iaf med Felicia igår. Vi såg Eva & Adam, tror jag, eller var de i fredags, näe det var igår, tror jag,
aja, det var jättebra iaf=D

Sen på kvällen så for vi med buss till Bergsbyn och var med Oliver, Albin och isak.
Vi såg på världens "bästa" film.....
Gamla Narnia.
Den är så dålig så den blir rolig.
Helt värdelös gjord.
Om ni inte har sett den så se den inte, eller jo om du vill skratta.
Sen efter att vi hade sett den i typ tre timmar så satt vi bara och prata och sen gick jag och Felicia till bussen och dom följde oss. Bussen skulle vara i bergsbyn vid tio i tolv men den kom vid fem över tolv. Så då stog vi ute och frös och var kissnödiga.
Sen när jag kom hem så fikade jag och lite sånt.
Sen kom jag på att man skulle ställa om klockan inatt.
Och då skyndade jag mig att gå och lägga mig för klockan var vid två och då kom jag på att den var vid tre egentligen.
Så då gick jag och la mig och vaknade vid nio imorse.
Sen nu har jag sett lite på TV. Världens fulaste pogram, AMIGOS. HAHAH asså det är så fult. Fast ganska kul att kolla på.
Nu funderar jag på att klä på mig eller kanske duscha, sen kanske plugga lite.
Har två prov i veckan så om jag börjar plugga nu så har jag inte lika mke i veckan.

Kola på den här, he fram till 7:de minuten. Så ful alltså, när dom flyger på Aslan och dom där tecknade djuren, hahaha

Kommentarer
Postat av: felicia

Asså Lucy eller hur det nu stavades, hon är iaf ruskigt ful! :D:D:D

2009-03-29 @ 11:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0