torsdag

I Torsdags så var det först fotbollsmatch mot lärarna.
Det vart 2-2.


Sen var det brännbollsmatch och då vet jag inte hur det vart men jag tror eleverna vann.

Efter de så skyndade vi oss till gympahallen där släptåget var.
Mitt första och sista.
Det var väl rätt så kul eftersom jag inte har nått att jämföra med.


Efter de så gick vi till matan och åt för sista gången i matsalen på Ursviksskolan.
Vi satt nog där i nästan två timmar.
Det var rätt sorgligt så jag och Malin bestämde att vi ville göra nått kul så vi frågade om Victor och Jonte ville hänga med till stan och det ville dom.
Det var HUR mycke folk som helst på stan eftersom det var studenten,


Vi gjorde inte så mycke, chillade mest. Fast jag och Malin var lite busiga och sprang iväg.



Sen satt vi mest utanför CK på baksidan på bänkarna.
Då dåg vi en gubbe som såg ganska konstig ut och gick fram till en vägg, tittade sig om, drog ner byxorna och ställde sig och pissade. MITT FRAMFÖR ALLA.
Vi började skratta jättemycket.
Då gick det fram två män till gubben och sa att han skulle visa leg men han vägrade så då tog dom tag i han på varsin sida och började gå iväg med hohom
Sen stannade dom en bit bort och stog och pratade med han och kollade mot oss hela tiden.
Sen efter ett tag kom en polisbil och då "vågade" vi inte vara kvar så vi gick därifrån.


Sen så kom vi inte på så mycke mer att göra så då moppade vi hemåt.
Men vi bestämde för att samla ihop massa folk och grilla på kanot på kvällen.
Så vid sex for jag och MAlin dit och då var MAdde och Felicia där.
Vi försökte få upp en eld men det var inte så lätt eftersom det småregna och allt var blött.
Vi lyckades tillslut iaf och då kom Jonte och Victor också.
Sen kom även Linnea,Linnea och Elin.
Juste Ville och Pierre kom också ett tag och Filip(stavning?) med.
Vi gjorde väl inte så mycke.
Körde mest omkring med mopparna.

Den här bilden ska jag visa för Felicia mamma, köra moppe utan hjälm och allt ;)

HAHA visst är hon söt!

Sen visade Jonte mer än vad vi ville se.




Det var en riktigt rolik kväll.
DEt måste göras om, flera gånger!

Vart ett rätt långt inlägg men hoppas ni orkar läsa det.


Kommentarer
Postat av: Madde :)

HAHAHAHAA så vacker man får vara...

2009-06-16 @ 00:45:18
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0