1h 28 min

Nu så har jag pratat med Rebecka och hon hade det barqa fin fint, vi pratade om vad hon har gjort och ska gör OSV
och om när jag ska komma upp till lappis nästa vecka! jag ska typ upp på torsdagen och stanna till söndagen, he blir nog perren !


Aja slut pratat om vårat "skitsnack" , idag så var Rebecka och hennes family på typ "solbakcken" (för er som bor i skellefte, eller nå) fast det var typ mer som ett "staan" hehe nu blev det mycket men iaf så vare välfigt många affärer där!hon hittade en kofta, fast hon köpte den inte :( sen ångrade hon sig när hon kommit hem (typiskt Rebecka).
När de kommit hem så badade hon och sin syster Malin och det var typ ändå inte kallt i vatten (!)
och när dom gick till typ stranden så vare typ ungar/ungdomar mellan 8-13 år som typ "kollade in dom" och ropa efter dom och massa sen så tog dom kort på dom och sen så var det också en unge på 10 år som snacka "snusk" eller vad man ska säga ,liksom vars är världen påväg ? ungar som är tio som vet typ allt? haha nästan kul faktiskt(allt som hon berättade att han sa)  han hade kaxxxxat iaf!

Det här inlägget var inte så värst bra skrivet men jag orkar inte lägga ner hela själen denna gång, så tack för mig leverpastej, eller quornpastej för er som är vegetarianer!



Här är en bild på bruttan ! jag saknar henne väldigt mycket , jag gråter varje kväll...
hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0