sööödra Sweden

Okej jag har inget bättre för mig så jag ska vl ta och berätta lite om då jag var i södra Sverige.
Felicia har ju iochförsig redan berättat det mesta men jag ska visa lite bilder också.

Vi bilade ner till Norrköping, eller lite utanför där min moster bor.



Vet inte riktigt hur långt det är dit men typ 70 eller 80 mil eller nått.
Tror jag sov mest.
På kvällen iaf så kom vi fram till min moster och där var vi i en vecka.
Jag och Malin fick en egen stuga att sova i och där vare fest every night.
Näemen jag kan ju inte säga att vi sov särskilt mycket,





Min mormor är bara för cool.
citat av mormor "Kännde ni mina barnbarn, då skulle ni allt vara lyckliga!"

Det var hur mycke äckliga djur som helst där.
Här är några





Det är typ hur mycke spindlar som helst där, och dom är INTE SMÅ!!!
Fast det var jättesvårt att ta kort på dom.






Sen fyllde min syrra 20


Sen for vi till farmor också och var där några dagar.
Och hon kommer hit på söndag förresten
Träffade nog i stort sätt alla släktingar där.
Sen for vi till Lindesberg på bröllop.
Fast jag och Malin var bara på vigseln.
Träffade Lovisa dåå. Fast det vart bara väldigt kort och det var tråkigt för jag saknar henne väldans mycket.
Sen skulle jag och Malin åka med en hem från Linde eftersom inte vi skulle vara på festen och då såklart fick vi punktering eller hur det stavas. Mitt ute i skogen i stekande sol....gr8. Men vi fixade det iaf.




Äh det vart ett skitinlägg men skit samma.
Det här var typ vad jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0