snart sticker vi

Så nu har jag städat klart. Eller det var några timmar sen...
Har inte orkat blogga för jag har absolut ingenting att säga.
Kan iaf säga att snart blir det trästocks.
Ska fara med Felicia dit vid tio över fem.
Fråga oss inte vad vi ska göra där så tidigt....
Sen efter tio skulle nog Malin också komma hoppas jag, eftersom stackarn jobbar till halv tio.
Sen hoppas jag även på att få  träffa älsklingsTowe!!
Jag hoppas vi hittar nått mer roligt folk att tillbringa kvällen tillsammans med.
Det är bara att höra av sig om ni känner för lite trevligt sälskap....
Näe nu ska jag fixa mig det sista och sen fara till Felicia.
Hinner nog inte blogga nått mer, vi får se.
Annars så får ni ha en bra kväll.
finns på mobilen.
kiss and goodbye

Kommentarer
Postat av: Madde :)

hehe vsg, tur att du gillade den :D

2009-07-22 @ 15:54:05
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: linn

Ville bara berätta att jag har en frågestund nu på min blogg:) Du får väldigt gärna fråga något om du vill:) KRAM

2009-07-25 @ 14:55:45
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0