kom tillbaka

Så då var man ensamen igen då...
Tror jag ska gå och lägga mig snart. Borde börja lägga mig lite tidigare eftersom jag måste upp tidigt och jobba snart..

Kom och tänka på en sak för nån dag sen.
Vart tog kisscool vägen?

Det var som nå tablett/godis i en pappersak och så fanns de tre olika, gul (citron), grön (äpple) och blå (orginal, typ mint).
Den gröna var lätt godast och den var verkligen supergod!
Jag kommer inte ihåg när dom sluta sälja dom och jag fatta inte varför dom gjorde det heller...det var ju HUR GOTT SOM HELST!!! Nån mer än jag som tyckte eller tycker de?

Kommentarer
Postat av: sofiaaasofiaaa

dom va hur goda som helst!!;O



dom måste komma tbx ;o

2009-07-20 @ 21:07:53
URL: http://hnrikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0