klövert

Nu har Felicia farit så nu sitter jag har själv igen och det suger.
Hoppas hon kommer tillbaka snart!
Vi har inte hunnit göra så mycke, såg Twilight men vi höll på att somna hela tiden. Inte för att den var dålig utan för att vi var trötta. Kan ju säga som så att filmen var mycke bättre andra gången. Edward är ju inte helt ful heller...
Efter filmen gick vi in och skulle fixa mat till mig eftersom alla andra är borta och inte skulle ha mat.
Vi gjorde hamburgare och pommes och det vart riktigt gott men det gick inte så jättebra när vi sulle göra de.
Först vart det lite för mycke olja. Sen när jag skulle lägga köttet på brödet så tappade jag brödet med dressing i stekpannan. Då la jag brödet på bänken och skulle he på köttet men då missade jag brödet så köttet for på bänken. Sen när Felicia äntligen fick på köttet på brödet så skulle jag lägga tillbaka stekspaden i stekpannan men då typ studsa den iväg och ner på golvet. Klövert säger jag bara....Aja gott vart de iaf.

Nu ska jag gå och se om mina älskling vill gosa med mig men det ser inte ut som de....han ligger ute och sover....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0