kan snälla nån berätta...

VAD HÄNDER?

Jag saknar er så sjukt mycket!
Varför blev det såhär?
Kan inte allt bara vara som förut...
Jag minns allt vi gjorde,
Som när vi hade FF hos Amanda och klädde ut oss och tog kort ute i trapphuset mitt i natten och så kom det ut en kille och vi höll på att dö, eller då vi satt och spela kort och åt glass nästan hela natten, eller när vi gjorde reklamfilm för AIR och ett idrottsprogram. Eller då vi körde sanning och konka och vi tog konka hela tiden och hotade med slicka ******....
Jag saknar er mer än någonsin.
Jag hoppas allt löser sig!

Kommentarer
Postat av: ISSA :D

Jag saknar det också jätte mke.. </3

fattar inte hur det kunde bli så här?

Jag och amanda är fortfarande inte vänner

tror nog aldrig att vi kommer att bli de igen.

Jag har noll spännn på mobilen men ska lägga

in pengar snart, jag skriver till dig så fort

jag ha gjort det. SAKNAR DIG BETTAN GLÖM INTE DE!!<3

när/har du kommer/kommit hem från lappis?

Btw, träffaru nåra snyggingar där? ;) ;)hehe KRAMAR PÅDIG!! <3

2009-07-10 @ 18:38:21
URL: http://issssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0