torsdag

Godmorron alla fäääns!
Kolla så tidigt jag är uppe!(=
Jag har faktiskt varit uppe sen 25 över sex. Så nu är jag pigg och jag är snart färdig också, eller jag har hälften av kläderna på mig och snart har jag sminkat mig färdig också:)
Idag blir det nationella provet då. Hoppas det går bra.
Sen är det  inte så jobbiga lektioner. Eller jo jag tror vi har no...och so... men sen har vi slöjd :D det är kul. Hoppas mina byxor blir klara. Fast jag kommer aldrig avända dom ändå. HAHA

Nu ska jag äta frukost, gröt kanskee?

hugs


Kommentarer
Postat av: Helena

Lilla vän, jag går upp halv sju varje morgon ;) <3

2009-02-05 @ 15:29:19
URL: http://junai-yume.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0