plugg

okej, nu blir det smisk på stjäten för mig.......jag har inte pluggat nått till engelskan eller tyskan..........fy mig, jag hade lovat mig själv att göra det, men icket, och det är felicias fel........hah näe men jag får väl sitta uppe hela natten imorrn. för imorgon har vi typ frilufsdag efter lunch, ska typ gå en promenad. sen direkt efeter det ska jag skynda mig hem sen kommer felicia och sen far vi till stan=D ska bara gå där ett atg och titta lite, jag ska kolla på linnen trorja, jag har kommit på att jag vi ha ättemånga olika linnen i olika färger, så får väl se om jag hittar några, sen äre massa mer saker jag ska kolla efter.
Nu känner ag för att sova men mitt hår är blött så egentligen borde jag torka det, men det orkar jag inte. Så jag tror jag ska lägga mig ändå.
Hinner nog skriva imorgon innan vi far.
puss

http://reeebbs.devote.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0