INTERNET EXPLORER

BAJS FÖR INTERNET EXPLORER!!!
mozilla funkar inte för tillfället så då måste jag ha explorer och vi har nån gammskit så då kan jag inte vara inne på apberget;( åhhhhhh

HAr just duschat. Tänkte duscha imorgon bitti istället men jag frös så mycke nu så jag duschade nu fast jag ska nog duscha imorgon också(=
TAGGA nationella prov imorrn då....börjar bli lite nervös. Jag hade glömt bort det tidigare idag men sen kom jag på det och då vart jag inge glad. Men sen när det är klart kommer det kännas jättebra=D
För sen på kvällen imorrn tar jag bussen till robban, jeepppp, är där hela helgen och måndag tror jag.JAG LÄNGTAR JÄTTEMYCKE!!! Fast jag kommer nog inte sitta vid datorn så mycke då men...

NU ska jag blåsa håret

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0