Nasty shiet

Tjo.
Har typ sett på tv hela dagen.
Inte så kul men mysigt.
Har pratat med Felicia också och vi har planerat lite nasty shiet...HAHA ingen fatta förutom jag och Felicia ;)
Näe men vi ska fara på konsum och sen hem till henne och se coyote ugly och sen sunes jul! :D
Sen skulle vi typ spela nått också, super nintendo eller vad det hette, Haha?
Aja ska ta med mig kameran tror jag, om den är laddad. Så ni kanske får se lite bilder imorrn ;)

Hur som helst så ska jag fara nu. Ska bara packa lite först.
Och självklart tar jag med mig mobilen så ni når mig på den.
Ha det så bra alla.
Puss

Och juste, kul att nån kommentera men skriv gärna vem du är ;D


Som sagt, vi har våra stunder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0