hejdå

Jag vet, jag suger på att uppdatera men så blir det då man jobbar.
Är hur trött som helst, det vart väldigt sent igår och inte särskilt mycke sömn inatt..

Idag är iaf sista dagen på jobbet, känns rätt tråkigt fast ändå väldigt skönt...
Ska få sluta tidigare idag och sen skynda hem och sen ta bussen till stan. Vänta där en timme och sen ta bussen til Alice.
Ska vara där över helgen och jag har längtat hur mycke som helst!!
Har inte varit där på kanske ett halvår....
Känns bra att få fara bort och slippa tänka på allt...
Kommer nog inte blogga nått i helgen och sen när jag kommer hem så blir det att "peppa" skolan....blää....
ÅH jag har hur mycke ångest som helst och jag är jättenervös.......men det ska väl ordna sig...får vi väl hoppas...

Näe nu måste jag göra mig färdig...
Kommer finnas på mobilen hela helgen och har gratis sms så det är bara att smsa;)!
puss

Titta och njut




Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha snyggingar! ;)

2009-08-14 @ 13:05:34
URL: http://linneaogren.blogg.se/
Postat av: felicia

Rebecka och alice genom tiderna :P

2009-08-17 @ 13:43:26
URL: http://feliiciali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0