söndag

hejhej alla.
Sitter hemma hos Alice typ själv.
Eller hennes mamma är nog hemma fast Alice och hennes pappa är ute och springer så då fick jag sitta viid datorn medans.Men jag hoppas att hon kommer snart så jag får lite roligt. ;D
Vet inte vad vi ska hitta på sen, blir väl att spela kort som vi har gjort hela dagen, men det är kul!;D
Jag är jättesugen på glass fast vi har redan ätit de men jag vill ha mer glass, typ temptation for cockies...det skulle inte vara helt fel...men Alice lär ju inte vilja fara på ICA i det här vädret;/
Så jag får väl stå ut....
Har inte så mycke mer att berätta, kommer visa bilder och så då jag kommer hem imorrn. Vet inte när jag ska hem men jag ska nog fara rätt så tidigt så är nog hemma på förmiddagen nån ggn.
Men finns på mobilen om det är nått.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0