.

asså åh...jag hatar verkligen det här...
Trodde verkligen aldrig att det skulle bli såhär jobbigt...
Allt gick för fort framåt och det känndes inte bra.
Det var ju bättre att jag sa sanningen än att inte säga nått alls
Jag vet att det känns jobbigt nu men det gör de för mig med och det måste du förstå, jag ville inte att det skulle bli så här men jag anade att det skulle de och det var därför jag inte ville säga nått. Du är en av dom absolut finaste jag har träffat och jag vet att du komer hitta nån mer än jag som tycker det. Jag hoppas verkligen att du förstår att det här inte är lätt för mig heller...


Kommentarer
Postat av: linn

Vem handlar det om!!? :O

2009-08-14 @ 16:04:23
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0