tisdag

NÄENU MÅSTE JAG VERKLIGEN SLUTA!!
jag ska försöka slua äta godis och sånt, eller iaf äta mindre.
Om jag tänker efter så äter jag sånt nästan varje dag, det är inte bra alltså!!
Så nu måste jag verkligen försöka.
Och jag ska klara det!
MAn vill ju inte rulla fram på stranden i sommar.
Näe, så nu blir det att äta grönsaker och fara ut och springa varje dag,
näe jag skojade, men  jag ska iaf inte fara på konsum varje dag.
Jag hoppas jag kan hålla det här nu och att det inte bara är nått jag skriver.
Och alla ni som brukar umgås med mig måste påminna mig om att inte äta.

men kolla bara så gott





näe nu får de räcka, jag står inte ut


Nu ska jag duscha så jag kanske kommer på andra tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0