söndag

HALLÅ!
Blir lite sent första inlägg idag.
Har haft en jättebra dag hittills.
Vaknade där omkring 11 och gick upp och åt och så.
Sen vid halv tolv gick jag ut och tänkte sitta och läsa lite med kläder på för jag trodde inte att det var så varmt.
Men när jag komme ut så märkte jag att de var jättevarmt. Så då vare bara att ta på sig solarkläder och sola.
Jag har typ suttit ute från halv tolv till tre....
Fast jag har ju gjort lite annat och så också.
MEN FY BUBBLAN SÅ HÄRLIGT VÄDER DET ÄR!!!
Hoppas det är sånt här väder hela sommaren!
Har blivit lite brun på benen och på magen.
Fast jag är mke ljusare på ryggen och därbak för där har jag inte solat nått.
Men det gör jag till sommaren;)



supergod milshake  som min syrra gjorde!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0