23/5-08

HEeeeeeeeeeeej!
hann inte skriva nått igår men det hände typ inget speciellt ad jag minns,


idag iallafall så hade jag först HK, det var inge kul för alla mobbade mig för den där matoljeflaskan eller vad det var ;S men pizzorna vart jättegoda!
sen hade vi bild, då typ chillade vi, nä men jag gjorde klart lite saker och sen ritade jag och madde jätteifnt (A)
sen hade vi lunch, det var äckligt, sen orientering som gick jättebra! jag och madde sprang och hittade alla kontroller :D :D :D
sen matte, då satt vi typ bara och snackade, och jobbade lite, sen engelska, då såg vi film, meengirls, den är jättebra! :D
sen ska jag typ fara till stan och handla med mamma och pappa och sen vara med madde kanske, sen imorgon blir det BODABORG!!!!!!!!!!! :D :D :D LÄNgtar JÄTTEMKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Puss

Kommentarer
Postat av: isak

vem hjälpe till me pizzorna då?????

2008-05-23 @ 23:34:49
Postat av: Cassandra

Oki vad roligt du måste ha haft det...
Jag har tyvärr inte kunnat skriva p.g.a varit borta hela helgen...
Men får ju hoppas att det går bra än då..
Gud jag vill Oxå!!!

2008-05-25 @ 18:06:13
URL: http://Gosupermodel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0