4/6-08

hallåååå=)
idag hare varit en jättebraig dag! :D
först hade vi SO, då såg vi på centralskolan, var typ ändå kul men inte så jättejätte, inte lika kul som AK och Åsa sa att det var (A)
sen hade vi engelska då gjorde vi nå grejs ;S
sen hade vi matte, då spelade vi typ plump men jag vann inte :(
sen hade vi NO, då såg vi först film och sen fick vi träna på att trä på kondomer på provröR XD HAHAHA, fick typ MVG :}
sen golunch och sen tyska då gjorde vi massa grajs och sen ahde vi mentorstid, då gjorde jag färdigt ett SOarbete :D

sen efter skolan så renskrivde jag arbetet och sen åt jag och sen for jag oich madde till konsum och skulle köpa glass men då var typ all glass slut ;( så då for vi till OK och köpte glass och sen åt vi den och sen for vi til kanottudden med elin och linnea och sen så var malin och emelie där och några fler,
och då BADADE jag första gången i år :D(L)
hehe kallt men kul :)
sen kom massa fler och så chillade vi där ett tag och sen for jag hem och snart ska jag duscha och sen äta :)

och sen imorgon kommer alice och så ska vi till stan :D :D :D(L)(L)

PUss


du har gjort lika mke själv.....

Kommentarer
Postat av: fll

centralskolan 4 life! <3

2008-06-07 @ 10:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0