tillbaka

Hejhej.
Nu är jag tillbaka och ska försöka stanna ett tag, vi får väl se hur det blir med de...hehe..

Idag har iaf varit en SKITdag....
Vaknade kvart i åtta och bussen går 07.48....gr8...Så jag skyndade mig upp,slängde på mig kläderna och skulle just gå då pappa bah men du kan ju åka med mig.
Han kunde inte ha sagt det liiiite tidigare...
Kom mig iaf till skolan....riktigt risig...
Hade väl en helt okej dag.
Vart Dallas till lunch, mummmms, fast vi fick stå ute i regnet typ tjugo min och vänta på att dom skulle öpnna, not nice
Slutade ändå rätt så tidigt, tjugo i tre.
For hem på direkten och har chillat ett tag nu.
Sen kom mamma och pappa hem och sa att vi skulle beställa pizza, kändes inte bra...Så nu är jag jättemätt och mår illa.
Ett tips, se interent hus samtidigt som du äter.
Sen imorrn blir det mat på stan, tror nästan jag hoppar över de. Inte nyttig vecka alltså. Måste nu fara ut och springa, fast det kändes jobbigt.

Äh nu ska jag sluta skriva massa onödig skit...

hörs sen
PUSS

Du kommer klara det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0