bad day

Hej.
Allt är verkligen skit idag, åhhh världens sämstaste dag!!!
Har haft värsta långa dryga dagen idag med typ bara tråkiga lektioner.
Det ända som var kul, och ni kommer inte tro mig men det var faktiskt idrotten...
Jag vet jag brukar aldrig vara med på idrotten för jag hatar det men idag var det faktiskt kul.
Vi hade basket och körde typ nå övningar och sen spelade vi.  Jag är helt sämst på basket men det vart bara kul då,
Kan ju berätta några av alla dåliga saker:

- Har varit jättetrött hela dagen eftersom jag satt med mitt prov till halv tolv igår och kunde inte somna sen.

- Min grupp i bf är VERKLIGEN SÄMST!! Åhh ska bli såååå skönt att få byta grupper...

- Sen när jag skulle gå till bussen efter skolan så skyndade jag mig så jag skulle hinna med den fem över fyra. Sen när jag går där på trotoaren så hör jag att det föll nått på marken så jag vände mig om och kollade och då hade jag tappat ut klubbor och min lipsyl eller vad det heter. Då skulle jag gå tillbaka och plocka upp de men just då så får bilarna grönt och börjar köra just där jag har tappat mina grejer så jag orkade inte plocka upp dom utan fortsätter gå men då hör jag hur jag tappar ännu mer saker så då kollar jag i botten på min påse och självklart är det ett stort hål...Åhh så jag fick gå med påsen uppochner så det inte skulle fara ut mer saker.

- Och just när jag hade kommit hem så skickar min syrra ett sms och frågar vart jag är. Då visade de sig att hon var i stan och skulle köpa en klänning till helgen och fråga om jag kunde hjälpa henne bestämma vilken. Snäll som jag är så tänkte jag att okej jag kan väl åkia in till stan och hjälpa henne eftersom jag ändå skulle åka gratis. Så jag kollar upp en buss och ser att den går om ca fem minuter. Så jag skyndar mig att byta kläder och gå på toa sen SPRANG jag till busshållsplatssaken och jag var i tid, men självklart så komemr det ingen buss utan jag har missat den...Men jag satt kvar ett tag och väntade ifall den skulle vara sen men icket, så jag frågade min syrra omjag skullee vänta på nästa buss men då sa hon att det inte behövdes för Anders just slutade. Så då var det bara att gå hem igen och här sitter jag...

- Sen så harjag jätteont i huvudet för att jag har sovit så lite och en massa så jag  ska gå och lägga mig men först måste jag laga mat och duscha och det kändes jobbigt så jag vet inte hur jag ska göra...

Det ända roliga idag var nog att gå på stan med Malin och Jesper ;)
Äh nu ska jag sluta skriva så det här inlägget tar slut nån gång.
Ska försöka orka skriva sen
puss

Kommentarer
Postat av: issa

men stackarn, så du plockade aldrig upp sakerna sen då? :P

PUSSS!!

2009-10-01 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0