kass dag

Hejhej alla kära läsare.
Kan ju börja med att säga att min dag har varit rätt så kass.
Det började imorse, vädret sög och jag var på dåligt humör.
Sen när vi kommer till skolan och ska ha bild så kommer skolsköterskan och säger att vi ska ta spruta inför APUn. Vi bah när?
Hon bah NU....
Så då vare bara att ta sprutan, gjorde inte så ont när hon stack in den men när hon spruta in de där kletet sved det asmycke..aja överlevde iaf.
Sen fick vi även veta att Chuset är avstängt till måndag. Då får vi gå dit och hämta våra grejer i skåpen och sen ska vi få "nya" skåp nån annanstans. Och tydligen ska typ hela Chuset renoveras ända fram till jul...lyckat säger jag bara. Fast vi ska ju på APUsnart så det gör inte så mycke för oss. Hoppas bara det är klart tills vi kommer tillbaka ;)
Vi fick inte heller våra tröjor idag..........och det är ganska självklart att dom stinker rök, så vi ska typ skicka efter nya? OCh jag som frågade om jag fick hämta min i onsdags men det fick jag såklart inte....tänk om jag hade gjort de....då hade jag haft min tröja nu UTAN massa röklukt...åhhhh.....
Aja, sen hände massa mer saker som jag inte tänker ta upp här men det förstörde typ hela min dag...
Näe nu ska jag sluta klaga och spela lite.
Sen ska jag nog lägga mig och se film.
Ska nog vara med Madde imorrn. BLir nog superkul!
Mer om de imorrn.
Sovgott alla, puss:*

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Det hoppas jag med! :D<3

2009-10-17 @ 11:40:00
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: ewezi

Hoppas att du får en Underbar lördag :D Förövrigt är din blogg superfin^^

2009-10-17 @ 11:54:02
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: ISABELLE

Fyfan.. Har världens grövsta sprutfobi. Usch!

2009-10-17 @ 12:34:33
URL: http://metrobloggen.se/dramaqueen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0