godiiiis

Hej.
Har nyss ätit middag, eller hamburgare rättare sagt. Blir oftast sån mat när man är hemma själv..
Var med på idrotten idag, var faktiskt lite kul, men jobbigt.
Aja efter skolan gick jag och Sirri mot bussen men bestämde oss för att ta fem över bussen. Så vi gick på H&M och sen kom Malin också och så ville jag gå på ICA. OCh tror ni inte det är 3.90 på godis?!?!?

Så vart ju att man köpte lite godis, hehe..

Ska typ se livet enligt Rosa nu och äta godis.

Måste ju fira MVGet...hah

Har ingen läxa tills imorrn heller tror jag inte, så det känns härligt, fast har redovisning men jag har ingen aning om vad jag ska säga så kan som inte göra nått. Fast juste har ju engelskaläxa tills fredag så kanske ska göra den.

Aja nu blir det Rosa.

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skojar du med mig åt du hamburgare ? :O

Ovanligt

2009-10-07 @ 18:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0