besöksrekord

hejhej!
Kan ju säga som så att jag har haft besöksrekord idag, men de beror nog bra på att jag skrev om branden på skolan, så ingen lär ju stanna kvar, men man kan ju alltid hoppas ;)
Har inte så mycke att berätta, har inte gjort så mycke idag.
Mest sett på TV och så.
Egentligen borde jag plugga eftersom vi har engelskaprov imorrn men det är inte så lätt eftersom grejerna är i skåpet och skåpet är i Chuset som är avstängt så vi fick inte gå dit och hämta grejerna. Så det är inte så lätt att plugga. Men ingen i min grupp lär ha pluggat så man kan ju hoppas på att vi slipper göra provet imorrn.
Har ju ioförsig alla gloser på glosboken men jag orkar inte plugga (A)
Ska nog fortsätta spela mitt favorit spel  istället (A)
Ni borde också prova det..
puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0