tisdag

Hej.
Håller på att försöka fixa designen nu fast jag kommer inte byta förens imorrn.
För jag ska lägga mig snart och hoppas på att jag kan somna inatt.
Somna halv två inatt.  Fattar inte varför men jag har jättesvårt att somna nu för tiden.
Aja har sovit lite två nätter nu och INTE sovit nått idag på dagen så jag borde kunna somna tidigt idag.
Känner mig faktiskt trött redan nu.
Fast ska inte lägga mig än, ska vara snäll och massera mamma först. Visst är jag väl för snäll!

Börjar samma tid imorrn fast slutar en timme senare. Alttså tre.
Men det blir nog kul. Var faktiskt ganska kul idag fast jag var så trött.Men jag hoppas verkligen att jag är piggare imorrn.
Juste måste gå och hänga upp tvätten nu också.
Aja ska fixa allt med bloggen imorrn hoppas jag.
Så glöm inte att kika in då.
puss

Kommentarer
Postat av: felicia

äcklig var ha väl inte, men GRYMT DÅLIG!

2009-11-07 @ 00:01:00
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0