tillbax

Hej.

Det här med blogg är som sagt verkligen inte min grej, aja ska väl ta och skriva lite iaf.

Har bara två dagar kvar på praktiken vilket suger hårt, kommer sakna alla sjukt mycke. Alla barnen är så bra!
Fick veta idag att en kille gillar mig, haha så gulligt...
Fast tror jag är på väg att bli sjuk nu...fast det kan bero på pussarna jag fick av en annan kille idag, aja det vare värt ;)

Måste jobba med APU uppgiterna nu. Ligger efter ganska så mycket...inte bra men det är flera uppgifter som jag inte fattar såatt...aja det blir nog bra.

Ska nog se TV snart. Oskyldigt dömd klockan nio och sen so you think you can dance vid tio. Sen ska jag sova med mitt nytvättade täcke, lovely! Juste har ju sovmorron imorrn kom jag på. Börjar kvart i nio tror jag. Hoppas bara att det går nån bra buss, JA jag är lat, haha


Näe men nu ska jag renskriva lite uppgifter. Ska väl försöka blogga nått mer i veckan, hah får väl se hur det blir med de...
Aja puss :*

Kommentarer
Postat av: issa

pussar av en kille? ;O en liten kille eller stor? ;)

PUSS

2009-11-26 @ 10:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0