helgen

Hah asså jag suger verkligen på att blogga...
Men jag orkar knappt sitta vid datorn längre.
ÄR så sjukt trött jämt, speciellt efter jag har jobbat.
Aja ska väl försöka slänga in några inlägg då och då iaf till alla trogna läsare.

Helgen har väl varit helt okej.
Har inte gjort nått speciellt, mest tagit det lungt och vilat mig inför ännu en vecka på förskolan. Ska inte klaga för det är verkligen superkul att vara där fast tyvärr blir man ganska såå jättetrött.
Aja det är bara att stå ut.
Förutom att jag är trött så känns allt rätt så bra nu.
Det känns som att allt är på väg mot bättre tider och jag hoppas verkligen att min känsla är rätt.
Allt känns bara så bra, som att jag kan klara vad som helst.
Jag hoppas att jag fortsätter att känna så här.
Aja nu har jag inte tid att skriva mer för nu börjar one tree hill.
Skriver väl sen nån gång.
puss

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Vad bra att allt börjar kännas bra! :)

Jag saknar dig

<3

2009-11-08 @ 18:52:32
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0