Första APUn

Tja.
Den här bloggen suger verkligen!...
Måste ta och fixa till det men inte idag..

Hade första APU dagen idag.
Var helt okej.
Kommer nog bli kul att vara där men jag läääär ju vara död.
Somna till Eva & Adam så fort jag kom hem.

Har även varit med Felicia idag.
Vi var på konsum och sen såg vi på Ullared. Haha det var riktigt bra.
Typiskt jag och Felicia program ;)
Ska snart se silent library eller vad det heter.
Det är typ ett svenskt wannabe fist of zen. Men det verka typ kul.
Fast kommer nog inte se hela för lär ju somna.
Men det gör inget.
Ska ju upp vid kvart över sex imorrn, great.
Fast slutar två så det blir nog bra.
Näe nu ska jag jag fixa mig och sen lägga mig i min älskade säng.
Godnatt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0