tidsfördriv

JAG ÄR: glad
JAG SOVER: när jag är trött
JAG BLIR GLAD NÄR: jag får som jag vill(A)
VEM KRAMADE DU SENAST: Mackan
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: röda
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Alice
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: :]
VAD GÖR DU NU: Svarar på den här frågan
HAR DU SNYGGA SKOR: näe inte speciellt
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA IMORSE: Är du hemma?
HAR DU SOVIT I DIN EGNA SÄNG INATT:  Ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nope
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: film igår kanske..
KAN DU SPELA FOTBOLL: kan kan jag väl, men kanske inte så bra
SENASTE PERSONEN DU SKICKADE SMS TILL: Hanna
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Anton..............
SENASTE PERSONEN DU HÖRDE SJUNGA: Beyonce
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ARG: Sara
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: Felicia tror jag
SENASTE MAT DU ÅT: potatissallad och kyckling
SENASTE FILMEN DU SÅG: van veeteren
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Halo- Beyonce
NAMN: Rebecka
GJORT IDAG: Varit med Felicia
VAD DRACK DU SENAST: appear
VAR DET GOTT:  alltid
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Skola
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL: Kollade på TV
HUR MÅNGA HAMSTRAR HAR DU HAFT SAMMANLAGT: 0
HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM: joorå
SISTA ORDET INNAN DU GÅR: Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0