skitdag

Hej alla.
Är på världens sämsta humör just nu.
For till skolan fast jag kanske inte borde ha gjort de...allt gick väl bra förutom sista lektinen...tyska...........då vi skulle skriva nationell uppsatas eller vad det var.
Vi skulle skriva ett brev och nått sånt. Tror inte det gick så bra...men det skiter jag i.
Annars var väl allt oket förutom en viss person,
Nästa gång kan du väll bara hålla käft?
Åhh, jag fattar inte hur vissa kan tycka att du är den bästa läraren, för mig är du och två andra dom ABSOLUT sämsta lärarna....
Tur att skolan snart är över, fast nästa vecka lär ju bli skit, med dig alla dagar............

Har inte hunnit så mke annat idag.
Åt när jag kom hem sen såg jag på TV och somnade såklart, eftersom jag inte sov nått inatt så är jag jättetrött.
Men jag ska tvinga mig själv att inte somna nå mer nu på dagen för kommer jag inte somna ikväll och det MÅSTE jag göra.
JAg tänker inte ligga en hel natt utan att sova, inte igen.
Isåfall stannar jag hemma imorgon, jag tänker inte gå till skolan igen när jag mår så dåligt och behöva träffa dig.
Näe nu måste jag hitta på nått att göra eller vara med nån så jag inte somnar.
Jag har väldans stor lust att fara på konsum, så far dit med mig nån.

Kommentarer
Postat av: felicia

Vilken lärare? gå och dö annars dödar jag dig Anders eller nån annan?

2009-05-19 @ 22:00:53
URL: http://feliiciali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0